Jag lever inte upp till mina löften. Uppdatera bättre & det där. Jag vet inte vad det är, varje dag har jag idéer på bra inlägg men jag kommer liksom inte igång. Rätt tråkigt att bara läsa om vad jag gör hela tiden! Med barn blir det ju rutiner & hur kul är det med rutiner i en blogg? Dock kan jag väl erkänna att jag gärna skryter med mina rutindagar, inte alla som får chansen att hänga med den här galningen varje dag!  


Något nytt i alla fall. Jag har unnat mig själv en hårförlängning! Så fruktansvärt bra blev det, kul med lite variation & jag gillar ju det där påhittet med riktigt långt hår! 


Beställde ett med lite guld/bruna slingor i så nu är jag inte alls lika blond som förut & jag är riktigt nöjd med det faktiskt! Tog en liten chans där då jag alltid känt att ljusblont är min färg, men nu har jag nog ändrat mig! 



Selfie-Xandra. & nya solisar på det! Någon mer än jag som längtar till våren exploderar i vårt långa land? 

Kommentera

Publiceras ej