Känner mig alltid lika nöjd över mig själv när jag faktiskt tar tag i & tränar. I & för sig brukar jag göra någon form av svettigare motion i alla fall varannan dag, men jag känner mig så sjukt motivationslös. Önskar jag vore en sådan som kunde träna flera gånger om dagen & faktiskt tycka att det är roligt. Det tycker jag  i n t e !... Jag tycker inte om det innan, inte under tiden - men däremot känslan efteråt. Den gillar jag. Det är därför jag tränar, ibland. Vissa dagar tycker jag det är roligt, men just nu vill jag bara spy på det. 



Ikväll blev det ett styrkepass på en timme ur Olga Rönnbergs bok "Träning för nyblivna mammor". Nu ska jag hoppa in i duschen & sedan krypa i säng. M är på bio med sina vänner & barnen sover! Skönt att vara i säng innan tio idag. 

Kommentera

Publiceras ej